ПСИХОДІАГНОСТИЧНИЙ НАПРЯМОК

Метою діагностичної роботи було поглиблене психологічне вивчення дитини протягом усього навчального року, виявлення її індивідуальних особливостей, розвитку пізнавальних та особистісних якостей, динаміки розвитку усіх вікових груп. З’ясування причин тих чи інших відхилень у вихованні та навчанні дитини, відставання чи випередження вікових нормативів у розвитку певних пізнавальних процесів.

Діагностична робота відповідно до конкретних завдань була проведена з окремою дитиною та групою дітей.

Результати психолого – педагогічного вивчення були підставою для складання індивідуальних, особистісно – зорієнтованих розвивальних і корекційних програм.

Результати соціально-психологічних досліджень відображені у звітах психологічної служби 2 рази на рік.

Кiлькiсть переглядiв: 99