/Files/images/ПЧЁЛКИ.gif

/Files/images/ЦВЕТЫ.gif

Семенюта Олена Григорівна.

/Files/images/Вихователь.jpg

Музичний керівник комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 300 Харківської міської ради.Освіта вища.В 1995 році закінчила Харківський державний педагогічний універститет ім.Г.С.Сковороди та отримала кваліфікацію "вчитель початкових класів та музики".В данному закладі працює на посаді музичного керівника з 1995 року.Має кваліфікаційну категорію "спеціаліст вищої категорії".

/Files/images/ЦВЕТЫ.gif

Фетцова Юлія Іванівна.

/Files/images/ВИХОВАТЕЛЬ.jpg

Музичний керівник комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 300 Харківської міської ради.Освіта вища.В 2009 році закінчила Харківський гуманітарно-педагічний інститут та отримала кваліфкацію "вчитель музики та художньої культури ".В даному закладі працює на посаді музичного керівника з 2011 року.Має кваліфікаційну категорію "спеціаліст".

/Files/images/ЦВЕТЫ.gif

/Files/images/КОТ.gif

/Files/images/лягушка.gif

Як розвивати музичні здібності дитини?/Files/images/коровка.gif

Музика для малюка - чарівний світ радісних почуттів і переживань. Але цей світ лише тоді стане зрозумілим і близьким, коли в дитини будуть розвинуті музичні здібності й насамперед музичний слух та емоційна чутливість.Чи можна розвинути музичні здібності у дітей? Які види художньої діяльності найбільш доступні дошкільникам? Коли і як прилучати малят до музики? Цій багато інших запитань ставлять батьки. Що ж, знати це справді дуже важливо.На думку вчених музичний розвиток починається дуже рано. Пригадайте, як сприймало музику ваше немовля, коли йому ще й року не було: воно немов завмирало, реагувало усмішкою, окремими рухами. Спершу ви спонукали маленького плескати в долоньки, розгойдувалися в такт музики, а дещо пізніше помітили, що воно й саме цього прагне. А як люблять трохи старші малята дитячі пісеньки, мультфільми, в яких багато музики!Розвиток музичних здібностей може здійснюватися в різноманітній діяльності, яку організує з дитиною дорослий: під час занять співами, ритмікою, танцями, слухання музики, гри на інструментах.

Насамперед треба розвивати емоційну чутливість до музики, що починається з уміння сприймати контрастний настрій (характер) пісень та інструментальних п’єс. Усі діти виросли під колискову музику. Вона заспокоювала, заколисовувала, створювала приємний стан. Під мамин спів дитина спокійно засинала і, як правило, міцно спала./Files/images/ослик.gif
Ось ви ввімкнули програвач чи магнітофон. Подивіться, як поводиться дитина під час слухання музики, чи захоплена вона твором, який слухає. Про це можна судити за її позою, рухами, мімікою, жестами. Уже в дошкільні роки у дитини з’являються улюблені твори, вона хоче їх слухати, радіє, коли вони звучать. Маля захоплює звучання власного голосу чи музичного інструменту. Йому потрібна різна музика: весела, сумна, повільна, швидка тощо.

Дитина 4-5 років може визначити жанр музичного твору. Можна запропонувати послухати декілька п’єс П.І.Чайковського: «Нова лялька» і «Хвороба ляльки» з «Дитячого альбому»." Послухай уважно музику,-кажете ви,- подумай,яка вона,про що може розповісти ".Реакція на музику в цьому віці дуже безпосередня, дитина звичайно правильно визначає ії характер.Щоб посилити сприймання музичного твору, можна використовувати музику як фон при розгляданні художньої картини або слуханні казки, при малюванні чи ліплені.Чим частіше звучить музика, доступна дитині, вдома, тим більше шансів виховати в малюка любов до неї./Files/images/котёнок.gif

/Files/images/птица.gif

/Files/images/собачка.gif

/Files/images/ЦВЕТЫ.gif

Музичне виховання дітей

Музичне виховання є органічною складовою всього навчального-виховного процесу в дошкільному закладі. Музика допомагає дошкільникові глибше сприймати навколишнє життя, виховує любов до своїх рідних, друзів, Батьківщини, збагачує і емоційно забарвлює її мову, сприяє розвиткові її музичних здібностей.На музичних заняттях я вчу дітей слухати музику різних композиторів. Розвиваю яву, мислення, музичний слух, пам'ять, навчаю дітей визначати темп, динаміку, характер, кількість частин, жанр, назву твору і композитора. Всьому цьому діти вчаться поетапно.Найбільше уваги я приділяю співам. Навчаю дітей співати голосно, чітко вимовляти слова, брати дихання. Розучуємо найрізноманітніші поспівки. При цьому у дітей розвивається музичний слух, пам'ять, увага, уява, виховується любов до пісні різного жанру.Також вивчаю з дітьми таночки, під час яких діти вчаться запам’ятовувати послідовність музично-ритмічних рухів, здатність відчувати сильну долю та контролювати свої дії.Найбільш улюбленою для дітей є музична гра. У грі в дітей збагачуються музичні враження, фантазія, вони вчаться рухатися під музику, отримують задоволення, радісний настрій.Розробила психолого-педагогічний проект «Екологічне дерево», який використовую у роботі з дітьми. Слово екологія означає дім, Батьківщина. Відображення музики у природі пробуджує естетичні почуття дитини. Вони залюбки відображають у таночках, іграх, піснях, музикуванні враження від об’єктів природи.Проводжу з дітьми гурток «Співаночки». Ми працюємо над змістом, характером пісні, над її динамікою, темпом, мелодією. У піснях діти передають характер своїми емоціями, почуттями, жестами, мімікою переживання, радість, смуток, насолоду, художність. Дитина ототожнює себе з певною темою, з певним героєм, ситуацією у пісні.

/Files/images/ЦВЕТЫ.gif

Порада батькам

Бачити в дитині не тільки свою дитину, а насамперед, - особистість. Виявляти в ній талант, намагатися допомогти розвивати його, берегти дитячий голос, не принижувати дитину, а стати для неї справжнім другом. Гуманне ставлення до її недоліків та надавати дитині право на власну думку, сприймати її такою, як вона є, підтримувати в будь-якій ситуації, вміти ставати на її місце і любити!

/Files/images/ЦВЕТЫ.gif

Спортивно-театрализованый праздник для детей

Цель праздника:Прививать навыки здорового образа жизни; воспитывать выносливость, смекалку, ловкость; тренировать внимание и музыкальную память.

Оформление зала:Рисунки на тему космических путешествий; звёзды, макеты космического корабля, спутников и т. п. , сделанные из картона и бумаги.

Действующие лица:Ведущая 1, Ведущая 2, команда «АСТРОНАВТЫ», команда «Космонавты»(по 10 человек), зрители наряженные в костюмы инопланетных существ, Жюри.

Реквизит:

- Плакат с изображением Ракеты и два конверта с пазлами ; плакат «Планета Цветов»; плакат «Планета туманов»; плакат с изображением метеорита;

- Искусственные цветы и растения; вырезанные из пластиковых бутылок «Лыжи»;

- 10 букетиков и 2 корзины; 2пары солнцезащитных очков, 4 скакалки, 6 обручей, 2 гимнастических скамейки; 2 обруча обтянутых серебристой мишуройЛетающие тарелки, 18 надувных шаров; сладкие призы.

Музыкальный материал:

  • песня «Светлый дом»;
  • песня «Песенка друзей»;
  • песня «Если добрый ты»;
  • игра «Делай как Я!»;
  • тема из КВН «Капитаны»;
  • песня «Настоящий друг».

Ход праздника:

Зрители рассаживаются на отведённые им места.

Звучит песня «». Под неё команды строятся, приветствуют друг друга и зрителей.

Ведущая 1: Ребята! Сегодня мы с вами отправимся в космическое путешествие. В бесконечном пространстве космоса существует множество планет, на которых живут разумные существа, но они так от нас далеки, что мы пока не можем до них долететь.

Однако каждому из вас хотелось бы побывать на неизведанных планетах уже сейчас. Но только дружные ребята могут совершить это путешествие, давайте споём песню «».

Все дети исполняют песню «Светлый дом» муз. Т. Попатенко.

Так давайте совершим фантастическое путешествие и посмотрим, какие они – эти далёкие планеты? Кто там живёт? Готовы ли вы отправиться в путь?(Ответы детей).

Тогда произносим волшебные слова:

Ждут нас быстрые ракеты,

Ждут нас дальние планеты,

На какую захотим,

На такую полетим!

Только есть один секрет:

Здесь лентяям места нет.

Итак, летим. И первое, что мы должны сделать, это подготовить ракету.

Объявляю 5-ти минутную готовность, начинаем отсчёт: 5, 4, 3, 2, 1. Пуск!

В 3-4 метрах от линии старта на полу лежит плакат с изображением ракеты. Участникам раздаются пазлы, из которых они должны собрать ракету.

Победила ДРУЖБА! А как без дружбы?

Дети старшей группы «А» исполняют песню «Песенка друзей» муз. В. Герчика.

Ведущая 2: Мы приземлились на Планету Цветов.( На центральной стене уже заранее прикреплен рисунок «Планета Цветов»).

Посмотрите, ребята, какие удивительные растения и цветы. Как было бы хорошо иметь такие же дома! Давайте соберём образцы для отправки на Землю.

На полу в две линии на расстоянии 1 м. разложены букетики цветов. Участники эстафеты на «лунных лыжах» объезжают их «змейкой», забирая дальнее от него растение, возвращается по прямой к старту, кладёт букетик в корзину и передаёт «Лунные Лыжи» следующему участнику команды.

Ведущая 1: Хорошую коллекцию растений мы собрали! Можем отправляться дальше. Произнесём волшебные слова:

Ждут нас быстрые ракеты,

Ждут нас дальние планеты,

На какую захотим,

На такую полетим!

Только есть один секрет:

Здесь лентяям места нет.

Смотрите, мы приземляемся на Планету Туманов. Здесь множество топей и болот. Всё вокруг занавешено густым туманом. Надо быть очень осторожными, путешествуя по ней. Правда у нас есть специальные очки, с помощью которых можно лучше видеть сквозь туман. Но получат их только капитаны, которые должны переправить свои команду в безопасное место.

На дистанции для обеих команд на расстоянии 1 м. друг от друга, положено по 3 обруча подряд(касаясь друг друга)- «кочки», растянуто по две скакалки на полу-«Речки» шириной в 1 м. , гимнастические скамейки, на которых соберутся команды в конце эстафеты.

Капитаны надевают очки, завязывают глаза первому из игроков своей команды и ведут их по дистанции, держа за руку: помогает вместе прыгнуть по «кочкам», перепрыгивают «речку». Наконец капитаны помогают игрокам подняться на скамейку, снимают повязку и по прямой возвращаются за следующими игроками.

Ох, и трудное задание было, но верные друзья помогли.

Дети старшей группы «Б» исполняют песню «Если добрый ты» муз. Б. Савельева.

Ведущая 2: Вот и снова мы на корабле. Обсохнем немного и полетим дальше.

Проводится игра«Делай как Я»!

Игра проводится со всеми игроками и зрителями, стоя на местах.

Ведущая 1: Наше путешествие подходит к концу. Однако на обратном пути нас ждёт ещё одно испытание. Мы попали в полосу метеоритного дождя. Капитаны должны постараться провести свой корабль так, чтобы ни один метеорит не попал в него.

Капитаны исполняют роль космического корабля(«летающей тарелки»), надев на себя обруч обтянутый серебряной мишурой. Каждая команда образует круг. В центре его встаёт капитан командысоперника. Игроки должны как можно больше забросить надувных шаров в обруч.

Ведущая 2: Мы благополучно приземлились на планете Земля. Друзья и знакомые приветствуют космических путешественников аплодисментами. Они очень рады нашему возвращению.

Звучит песня «Настоящий друг» муз. Б. Савельевадети подпевают.

Звучат аплодисменты. Команды совершают круг почёта. Жюри объявляет, что победила дружба, вручает каждой команде сладкие призы(по количеству детей в группе). Проводится награждение команд.

/Files/images/цеточки.gif

Кiлькiсть переглядiв: 122